Veelgestelde vragen


Jobberz, uw kracht in het Onderwijs, Zorg, Horeca, Bouw, Media en communicatie

  • Ik wil graag een abonnement afsluiten, maar ontvang graag nog extra informatie
  • Je kan ons ten alle tijden om benaderen voor extra informatie en advies: info@jobberz.nl

    Sluit je een Standaard+ account af, dan heb je tevens recht op een adviesgesprek! Bij afsluiting van het account zullen wij je daarvoor benaderen.
  • Ik wil graag zzp'er worden, maar heb nog veel vragen..
  • Je wilt graag werken als zzp'er, maar je hebt nog niet duidelijk wat er van je verwacht wordt en wat het allemaal  precies inhoudt?

    Graag verwijzen we je door naar de KvK 

    Natuurlijk kan je ook bij ons terecht met je verdere vragen: info@jobberz.nl
  • Wat houdt deeltijd-zzp in?
  • Je bent in loondienst en wilt daarnaast een aantal uur in de week als zzp'er aan de slag, dan ben je voor deeltijd als zzp'er aaan het werk. Ook wel parttime ondernemen genoemd.

    Voor meer informatie verwijzen we jou graag door naar de KvK 
  • Hoe kom ik in de Jobberzpool?
  • Bij afsluiting van een Standaard+ account komt u automatisch terecht in de Jobberzpool. U kan dan ook door Jobberz benaderd worden met betrekking tot arbeidsbemiddeling.

    *Deze pool biedt echter geen garanties tot werk. Dit is afhankelijk van het aanbod en de samenwerking.
  • Kost het mij geld wanneer ik via Jobberz wordt bemiddeld?
  • Buiten het standaard tarief van 39,- excl. btw voor een jaarabonnement Standaard+, kost u dit niks extra. 
  • Wat kost het de opdrachtgever om mij in te huren?
  • Wanneer de opdrachtgever u inhuurt uit de Jobberzpool, dan betaald de werkgever een bedrag voor de werving door Jobberz aan Jobberz. Hiervoor factureert Jobberz aan de opdrachtgever, zoals u tevens factureert aan de opdrachtgever. 

    Indien de opdrachtgever u zelf benadert voor een opdracht, dan wel andersom, dan factureert alleen u aan de opdrachtgever. De opdrachtgever betaalt géén verdere extra kosten.
  • Overige vragen?
  • Neem vooral contact met ons op: info@jobberz.nl

Jobberaccount

  • Mijn (sub)categorie zit er niet tussen, kan dit toegevoegd worden?
  • Uw subcategorie zit er niet tussen? Stuurt u alstublieft een mail naar administratie@jobberz.nl, zodat we deze kunnen bijvoegen. U ontvangt een reactie van ons m.b.t. tot ons handelen op uw opmerking.
  • Ik heb een opmerking/aanvulling m.b.t. de categorieŽn en subcategorieŽn. Waar kan ik dit melden?
  • Heeft u een aanvulling of opmerking met betrekking tot de categorieen en subcategorieen? Deze ontvangen wij graag, u kunt een email sturen naar administratie@jobberz.nl
  • Kan ik mijn Lidmaatschap eerder opzeggen dan de overeengekomen termijn?
  • In principe loopt uw lidmaatschap door tot aan de einddata van uw afgesloten abonnement. U kunt tussentijds wel uw profiel offline zetten. Op verzoek kunnen wij uw profiel ook volledig verwijderen.
    In bepaalde gevallen kunnen u en Jobberz zich beroepen op het ontbindingsrecht. Bekijk daarvoor de Algemene Gebruikersvoorwaarden.
  • Wordt mijn Lidmaatschap automatisch verlengd?
  • Uw Lidmaatschap wordt niet automatisch verlengd. In de laatste maand van uw Lidmaatschap ontvangt u een mail van ons dat uw abonnement afloopt. Daarin wordt tevens de mogelijkheid geboden om uw abonnement direct te verlengen.
  • Hoe kan ik mijn profiel offline plaatsen?
  • Indien u uw profiel voor een bepaalde periode niet terug wilt laten komen in de zoekresutaten, dan kunt u deze zelf offline plaatsen. Deze mogelijkheid vindt u bij uw eerste blad 'Persoonlijke gegevens', onder 'Status profiel'.
  • Als ik mijn profiel offline plaats, kan ik dit per direct weer opheffen?
  • U kunt uw profiel, zolang uw abbonnement strekt, te allen tijde zelf weer online zetten. Uw profiel wordt direct weergegeven onder de zoekresultaten.
  • Gaan mijn vacatures ook offline als ik mijn profiel offline zet?
  • Uw vacatures, opdrachten en/of stageplaatsen worden bij een offline profiel gewoon weergegeven tot enkele dagen na de sluitingsdatum van uw vacature(s), opdracht(en) en/of stageplaats(en).
  • Houdt Jobberz mijn persoonlijke gegevens privť?
  • Uw persoonlijke gegevens worden niet gepubliceerd. Ook worden deze niet aan derden gegeven, tenzij daar een grondige en wettelijke reden voor is. In onze Algemene gebruiksvoorwaarden en ons Privacy beleid kunt u teruglezen hoe wij met uw gegevens omgaan.
  • Wie is verantwoordelijk voor de gepubiceerde gegevens?
  • Jobberz is niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor de informatie die u op uw profiel weergeeft. In onze algemene gebruiksvoorwaarden en ons privacy beleid kunt u terug lezen wat wij doen ten behoeve van uw privacy en welke eisen wij stellen bij de publicatie van uw profiel.
  • Kan ik zelf kiezen welke gegevens ik publiceer?
  • De onlinegegevens die u kunt weergeven op uw profiel worden door Jobberz beperkt. Wanneer u meer gegevens wilt weergeven, dan kan u dit vermelden in de algemene informatie. Houd u er rekening mee dat deze gegevens voor alle Gebruikers toegankelijk zijn. Lees daarnaast ook onze gebruikersvoorwaarden na met betrekking tot de verwachtingen die door Jobberz worden gesteld.
  • Welke tips heeft Jobberz voor mij om zo veilig mogelijk te handelen middels Jobberz.nl?
  • Tips voor veilig handelen:
    ♦ Geef nooit op voorhand uw persoonlijke gegevens af.
    ♦ Ontwikkel een kordate en daadkrachtige wijze van handelen.
    ♦ Controleer het bedrijf/de dienstverlener:Controleer de opdrachtgever/dienstverlener bij Kamer van Koophandel (http://www.kvk.nl/zoeken/ ), onderzoek bij zelfstandig ondernemers de aanwezigheid van de DGA-verklaring en Google de gegevens van de opdrachtgever/dienstverlener.
    ♦ Betaal naderhand voor de geleverde diensten, of zoals afgesproken in de overeenkomst.Wees altijd alert bij het overeenkomen van de overeenkomst en zorg dat deze rechtvaardig is.

    Samenwerking aangaan:
    ♦ Maak persoonlijk contact met elkaar.
    ♦ Maak duidelijke afspraken over de tarieven, dienstverlening en garantie.
    ♦ Om teleurstellingen te voorkomen kunt u duidelijk informeren met betrekking tot uw wensen.
    ♦ Vertrouw op uw gevoel.
    ♦ Spreek niet af op een plaats dat niks te maken heeft met de locatie van dienstverlening .
    ♦ Weet met wie u zaken doet. Zoek de Gebruiker via internet en controleer bij de Kamer van Koophandel.
    ♦ Check het bezit van een DGA-verklaring.
    ♦ Weet waarvoor de opdrachtgever en dienstverlener verzekerd zijn.

    Wat kunt u zelf doen t.b.v. uw privacy? Wees u er altijd bewust van welke gegevens u (waar) achterlaat.
    ♦ Geef anderen niet zomaar een kopie van uw identiteitsbewijs.
    ♦ Als u een kopie geeft, schrijf er dan groot overheen dat het een kopie is voor [onderwerp] Streep op de kopie ook uw Persoonsnummer door.
    ♦ Geef nooit uw bankrekening uit handen. Zeker niet wanneer daar een vergoeding tegenover staat. Dit maakt u mogelijk schuldig aan misdrijven. 
    ♦ Open geen e-mails en bestanden van afzenders die u niet kent.
    ♦ Bescherm uzelf tegen phishing. U ontvangt valse e-mails van, zo lijkt, betrouwbare bedrijven, waarin naar uw inloggegevens en/of creditcardinformatie wordt gevraagd.

    Het is belangrijk om ook uw Jobberz-inloggegevens goed te beschermen:
    Bescherm uw wachtwoord en vertrouw deze aan niemand toe.
    Wijzig uw inloggegevens alleen direct via Mijn Jobberz.
    Gebruik voor al uw online accounts unieke wachtwoorden.

    Let op! Jobberz stuurt geen e-mails waarin om uw wachtwoord wordt gevraagd of met het verzoek om uw e-mailadres te wijzigen. Jobberz vraagt niet om creditcard- of bankgegevens in een e-mail.

     
  • Ik heb problemen met mijn account, waar kan ik dit melden?
  • Wanneer u een account bij Jobberz heeft en daar problemen bij ondervindt of opmerkingen over heeft, mail dan naar: administratie@jobberz.nl
  • Waar meld ik een opmerking omtrent het platform of de dienstverlening?
  • Heeft u een opmerking met betrekking tot onze dienstverlening, informatie of dergelijke op het platform? Wij ontvangen graag een mail van u, aan:
    info@jobberz.nl
  • Waar meld ik een klacht van oplichting/verzaking?
  • Heeft u een klacht met betrekking tot oplichting, vervalsing of verzaking? U kunt een mail sturen naar info@jobberz.nl. Wij controleren de melding en nemen vervolgens contact met u op.
  • Waar meld ik spam?
  • U ontvangt Spam van ons of u heeft geconstateerd dat er Spam onder de naam Jobberz wordt verspreid, dan ontvangen wij graag een mail van u! Stuur u mail naar info@jobberz.nl
  • Hoe meld ik een onbetrouwbaar profiel?
  • Bij elk profiel vind u een knop "! Rapporteer deze pagina". Wanneer u deze knop aanklikt, wordt u verder begeleid bij het maken van de individuele melding.
  • Overige vragen?
  • Neem vooral contact met ons op: administratie@jobberz.nl

De Jobberz nieuwsbrief

Meld je aan voor onze Nieuwsbrief en blijf op de hoogte van relevante informatie omtrent het platform en voor onze doelgroep.